Tuesday, November 21, 2006

Bisikan Nurani..

Dikahwini seorang wanita itu kerana empat perkara...
Kerana hartanya, keturunannya, kecantikannya, dan agamanya..
maka pilihlah dalam hal keagamaannya..nescaya beruntunglah kedua-dua tanganmu..
Riwayat Bukhari & Muslim

2 comments:

Anonymous said...

salam ana.. memang betullah nih raihana program kalsom.. dah lama yer kawin. tau2 dah dapat baby... rasanya pernah jumpa raihana ngan si lelaki ni masa kat satu program kat utm.. suami lah yer.... maaflah tak sempat bertanya masa tu.. tak sangka ana dah awin.. dah dapat baby 2 org pun
apapun didoakan ana sesentiasa kuat dan tabah melayari hidup sebagai isteri dan ummi...

salam sayang
-zaida-

ar-raihan said...

yer...ana kalsom 98' la nie...lama tak jumpa...zaida utm student gak ker?ana grad ogos 05'lepas..ada gak abg amir tegur dlm web tazkirah ana dulu...la ni tak tau la dia n facis lain cemaner...ana pun rasa pernah ter'tengok' zaida kat utm...bukan ker kita pernah bertegur sapa ms tu?