Tuesday, April 24, 2007

adik tak sihat....

Husni...ummi sentiasa mendoakan kesejahteraan dan keceriaan untukmu..

Satu kejutan buatku...anak yang kususukan setiap hari rupanya sedang berperang dengan penyakit yang tidak diketahuinya...

siapa menyangka, husni mengidap jantung berlubang..Ya Allah..kasihanilah anakku ini..dia masih terlalu kecil untuk mengerti akan erti kesakitan...kau berikanlah kekuatan untuk dirinya...lindungilah anak-anakku daripada sebarang musibah yang tidak kami ingini Ya Allah....kau berikanlah kekuatan dan kesabaran untuk kami berdua....amin..

hari ni ummi cam takde mood...tak nak pk banyak pasal ni...ummi kene kuatkan semangat dan bantu adik sembuh...teringat plak td tak sempat nk bg ubat kat husni...ummi dah mintak kakak taska bagi kat adik lepas mkn pagi...husna, take care adik kat taska yer..jangan kacau2 adik..adik tak sihat....:(

6 comments:

kak zura said...

em...harap ana tabah key...tahap mana anak ana kene jantung berlubang tue...

Anonymous said...

sejak bila tau psl penyakit husni tuh k.na..
knape xder sorg pun inform din..

ar-raihan said...

ms akhir bulan 3 tu dah..cuma masa tu dr tak confirm lagi...sbb check kat klinik swasta n bhgian pesakit luar jer...tp bila dah jumpa pakar pediatrik 2 minggu lepas, dia sahkan husni ade jantung berlubang...based on her growth chart n x-ray n other symptoms...seems like dah lama, cuma baru perasan...tahap mana tu, wallahua'llam..kene buat echo dulu ngan pakar jantung untuk pastikan saiz lubang n tempatnya yg berlubang tu...then baru ble tau dah level mana...cumanya husni kene mula treatment dr skrg la...dr dh mula bagi ubat dulu...

nuruleyda said...

kak ana,
dpt tau yg Husni dpt jantung berlubang pn dr kak ekyn.
tabah ye kak ana.

btw, my new "brewing" place kat sini; http://thecoffeeaddicts.wordpress.com

lukluk said...

moga Allah beri kekuatan utk ana dan keluarga. Husni, cepat sembuh sayang! InshaAllak kami semua doakan.

ar-raihan said...

tq to ekyn, eida, kak zura n nurin....4 ur care n du'a...Husni dah dirujuk ke IJN..this 20th June we'll take her to see da IJN specialist..for da next treatment, Cardiological paediatric..since that she need a lot of supports n loves,I need to be stronger than her...hope 4 ur du'a,friends...may Allah bless us..