Wednesday, June 15, 2011

new template cartoon



Blog ini perlukan template yang baru!!
Itu memang pasti..tapi saya tak pasti lagi samaada nak ubah template blog ini atau bina blog baru khas untuk coretan saya tentang anak-anak..
hmm...2 hari juga saya buat semua ni..tapi selang seli dgn siapkan kerja la..bila mengantuk buat kerja, saya sambung buat lagi..anak-anak memang inspirasi saya..dan semua design ni saya tengah pertimbangkan samaada nak letak dalam blog yang baru atau tukar skin blog ni jer..tapi saya pasti sangat rindu untuk lihat balik wajah tema yang lama ni..

mungkin saya akan jadikan design-design ni khas untuk blog yang baru..

tapi satu je hal yang kurang baik..mungkin saya lagi susah untuk update lebih daripada satu blog..ahh..macamana ni..saya sangat sayang untuk tukar skin sedia ada ni biarpun dah tak sesuai sebab masa saya buat template coklat-kuning ni saya baru ada 2 anak..

apapun, memang perubahan memerlukan pengorbanan..
insyaAllah, semoga perubahan ini menjadikan blog ini lebih baik daripada dulu..bukan sekadar dari rupanya, tapi isinya juga..amin..

saya terpaksa publishkan dulu design ni kat sini untuk gunakan balik sebagai image source saya..tak tau kenapa saya tak boleh nk letak gambar yang saya upload pada server lain..so, itu sebabnya saya masukkan banyak-banyak kat sini..senang nak guna kemudian..

ok, saya sambung kerja dulu..

















5 comments:

Ida Iar said...

wahhh...menarik..comell..lukis sdri ke na???wat kat aku ser..bleh?

Haruman Syurgawi said...

yer..lukis sendiri pakai flash..ketip2 ngan mouse ni je nk lukis tu..nk wat ser?bleh..bg gambar family pun xpe...tapi kalo lari sket iras2 tu biasala..sbb xdetail ngan shading n lighting dia..skrg ni musim student cuti, blehla wat..bulan 7 dah start bz dah..

Ida Iar said...

gambar family???huhu...belum ade gambar berempat.haisshh..cmner eh? hehe.

Unknown said...

oh..pandai..kalau amy yang lukis..tak tahu la apa yang jadi huhu

Haruman Syurgawi said...

insyaAllah, sape2 pun boleh lukis, cuma perlu tau kaedah nk melukis...dan perlukan kesabaran dan ketelitian sket..yg ni just tracing atas gambar sebenar..